Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няколко въпроса

    Искам да задам няколко въпроса приятели!!!!
    1 Какво е това нещо , което се намира под моторчето за празния ход ( автоматичния смукач доколкото разбирам ) и много прилича на него ама е малко по малко като размер ?
    2 Свещите ми са денсо , някой знае ли дали са добри?

    3 Какво се прави при пълна диагностика на колата , защото 2 пъти съм ходил закачат само кабели на свещите и край това е , мисля че и друго трябва да правят ....
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

  • #2
    1.Поясни за кой мотор става въпрос,но по-принцип самото моторче за празен ход,зимата играе ролята на смукач
    2.Добри са но не се знае на колко км. са
    3.Със сигурност не това което казваш,звънни на 0888 232 484 Бобо,за качествена диагностика
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      1. Мисля , че ти следи позицията на дроселовата клапа.
      2. И аз съм с денсо и за сега работи колата, и разхода е приличен
      3. Според мен пълна диагностика няма да е с компютър По-скоро да се провери работата на основните агрегати. Ако някой ти казва, че ти прави пълна диагностика с компютър смях
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #4
        Колата е 1.6 BOXER. А каква е функцията на дроселовата клапа и каде се намира .... Задавам тези въпроси защото колата на ниски обороти ми тресе , като вкарам 2-ра и пусна газта ми придърпва (но върви) , преди няколко дена ме дръпна една алфа 145 1.3 Boxer , на магистралата за Варна на излизане от София има нанагорнище та там и на 4-та колата не ще да набира повече от 110- 120 не й стигат силиците (при положение че бях сам в колата) , иначе на обратния път на същото това място само че вече нанадолнище дигнах 180.... и все си мисля че нещо не й е наред иначе расхода на гориво е нормален освен потрисването нямам проблеми не знам направо какво й е .... свещи, кабели, делко са сменяни скоро ( преди 1 месец )
        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

        Comment


        • #5
          3. Според мен пълна диагностика няма да е с компютър Wink По-скоро да се провери работата на основните агрегати. Ако някой ти казва, че ти прави пълна диагностика с компютър pfbbt смях
          Това което казваш не е баш така модерните диагностични уреди могат да правят тест на почти всики агрегати,например-тестват дюзи,бубини,вариатори и т.н.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Mury
            3. Според мен пълна диагностика няма да е с компютър Wink По-скоро да се провери работата на основните агрегати. Ако някой ти казва, че ти прави пълна диагностика с компютър pfbbt смях
            Това което казваш не е баш така модерните диагностични уреди могат да правят тест на почти всики агрегати,например-тестват дюзи,бубини,вариатори и т.н.
            Това е така, но визирах боксера. Повечето нямат , въздушни възглавници, АБС и ти остава инжекциона и даже не знам дали може да се хване ламбдата.

            А и тука е мястото да питам, защо като закачих алфата на един стар елкон и показваше два пъти повече обороти?
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Orm
              Колата е 1.6 BOXER. А каква е функцията на дроселовата клапа и каде се намира .... Задавам тези въпроси защото колата на ниски обороти ми тресе , като вкарам 2-ра и пусна газта ми придърпва (но върви) , преди няколко дена ме дръпна една алфа 145 1.3 Boxer , на магистралата за Варна на излизане от София има нанагорнище та там и на 4-та колата не ще да набира повече от 110- 120 не й стигат силиците (при положение че бях сам в колата) , иначе на обратния път на същото това място само че вече нанадолнище дигнах 180.... и все си мисля че нещо не й е наред иначе расхода на гориво е нормален освен потрисването нямам проблеми не знам направо какво й е .... свещи, кабели, делко са сменяни скоро ( преди 1 месец )
              Дроселовата клапа ти е на всмукателния тракт , преди алуминиевите колектори. Жилото на газта ти е закачено на клапата и управлява притока на въздух в двигателя. Като даваш газ се отваря повече и обратно.
              Щом е 1.6 трябва да си върви бодро колицата. Макар и над 3000 оборота Да те мине 1.3 боксер значи ти има нещо невредно.
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Speeder
                Първоначално публикувано от Orm
                Колата е 1.6 BOXER. А каква е функцията на дроселовата клапа и каде се намира .... Задавам тези въпроси защото колата на ниски обороти ми тресе , като вкарам 2-ра и пусна газта ми придърпва (но върви) , преди няколко дена ме дръпна една алфа 145 1.3 Boxer , на магистралата за Варна на излизане от София има нанагорнище та там и на 4-та колата не ще да набира повече от 110- 120 не й стигат силиците (при положение че бях сам в колата) , иначе на обратния път на същото това място само че вече нанадолнище дигнах 180.... и все си мисля че нещо не й е наред иначе расхода на гориво е нормален освен потрисването нямам проблеми не знам направо какво й е .... свещи, кабели, делко са сменяни скоро ( преди 1 месец )
                Дроселовата клапа ти е на всмукателния тракт , преди алуминиевите колектори. Жилото на газта ти е закачено на клапата и управлява притока на въздух в двигателя. Като даваш газ се отваря повече и обратно.
                Щом е 1.6 трябва да си върви бодро колицата. Макар и над 3000 оборота Да те мине 1.3 боксер значи ти има нещо невредно.
                И аз така мисля , странното е че нито ми харчи повече , нито има пушеци отзад....... Явно ще трябва да отида при клегата Бобо както ме посъветвахте... Проблема е че той е много далеч и трябва да намеря време за да отида....
                Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Orm
                  И аз така мисля , странното е че нито ми харчи повече , нито има пушеци отзад....... Явно ще трябва да отида при клегата Бобо както ме посъветвахте... Проблема е че той е много далеч и трябва да намеря време за да отида....
                  Обади се на Lisan! Той ще ти реши проблемите на боксера 100%!
                  Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                  Comment


                  • #10
                    ---
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 11:29.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ivan dimitrov
                      Не забравяйте че разликата в мощността мужду 1.3 и 1.6 боксерите не е голяма,ако едната кола е 146(1.6) а другата 145(1.3) то не е много чудно това което се е случило.Освен това и от маниерът на шофиране може да се получи.За придърпването и тресенето причини много.Слагате ли присадка за почистване на инжекциона в горивото?Колата не би трябвало да има делко - как така е сменяно .
                      Не е голяма разликата в конете, но във вървенето е голяма. Карал съм и двете. А и разликата в теглото на 145 и 146 с еднакви мотори е към 20-30кг (по спомени)
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        ---
                        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 11:30.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • #13
                          Извинявам се бобина не делко . Колите и двете бяха 145 . Но неговата по негови думи беше и с някъкъв проблем , защото на следващия светофар го питах дали колата му е 1.6 или 1.3 както пишеше на нея. Нещо определено й има на моята . Не е нормално 103 коня да не може на лек баир ( магистрала хемус на излизане от София ) да не може да набира повече от 110 -120 на четвърта , при положение че съм сам в колата без багаж даже.
                          Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                          Comment


                          • #14
                            ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 11:30.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Orm
                              Извинявам се бобина не делко . Колите и двете бяха 145 . Но неговата по негови думи беше и с някъкъв проблем , защото на следващия светофар го питах дали колата му е 1.6 или 1.3 както пишеше на нея. Нещо определено й има на моята . Не е нормално 103 коня да не може на лек баир ( магистрала хемус на излизане от София ) да не може да набира повече от 110 -120 на четвърта , при положение че съм сам в колата без багаж даже.
                              Аз с мойта (боксера) там съм излизал със 150... И то на пета (май на 4-а не може да вдигне толкова). Газ до дупка естествено
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment

                              Working...
                              X